Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bezpečnost práce a zacházení s chemikáliemi ve středoškolské laboratoři
Souček, Vlastimil ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Legislativa týkající se bezpečnosti práce ve středoškolské laboratoři se v ČR neustále mění, přičemž se tyto změny nedostávají ke středoškolským pedagogům. Tito pedagogové ani mnohdy nemusí vědět odkud které nařízení pochází což činí orientaci v nově vydávaných zákonech, vyhláškách a nařízeních vlády ještě těžší. Tato práce předkládá zákony, které se dotýkají problematiky středoškolských chemických laboratoří, vykládá je a kombinuje do přehledných informací o tom, co je zákony vyžadováno. Aby tato informace okamžitě nezastarala, je připojen k práci základ internetových stránek, které budou umístěny na webu www.studiumchemie.cz a které budou autorem práce aktualizovány. Tím budou mít pedagogové možnost snadno vyhledat znění relevantních zákonů a i jejich faktický důsledek. Dále práce shrnuje zásady první pomoci v chemické laboratoři, zejména při expozici nebezpečnými chemikáliemi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Odborná kvalifikace učitelů základních škol Karlovarského kraje v návaznosti na zákon č. 563 / 2004 Sb. o pedagogických pracovnících
Mašek, Tomáš ; Koberová, Eva (vedoucí práce) ; Hrkalová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou kvalifikovanosti učitelů ZŠ Karlovarského kraje v kontextu zjištění o možnostech, potřebách a problémech VŠ studia nekvalifikovaných učitelů v kombinované formě. Hlavním cílem práce je stanovit prognózu míry naplnění podmínek uvedených zákonem č. 563/2004 Sb., v platném znění o předepsané odborné kvalifikaci učitelů ZŠ do konce roku 2014 s návrhy eliminace možných vývojových rizik. Na základě výsledků získaných analýzou kvalifikovanosti učitelů ZŠ, nabídky, podmínek a potřeb VŠ kombinovaného studia nekvalifikovaných učitelů formou dotazníkového šetření bylo možno formulovat předpověď míry kvalifikovanosti učitelů ZŠ Karlovarského kraje na úroveň 78,5 %. Z návrhů eliminace vývojových rizik je za klíčové možno považovat respektování potřeb nekvalifikovaných učitelů, intenzivní spolupráci s obcemi jako nejzastoupenějším zřizovatelem ZŠ na území kraje a zajištění účasti učitelů ZŠ v projektech operačního programu "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" (OP VK) při otevření studií v oblasti pedagogických věd.
Internetové právo
Meissnerová, Anna ; Žikovská, Petra (vedoucí práce) ; Wünschová Pujmanová, Alexandra (oponent)
! 67! Internetové právo - Abstrakt diplomové práce Tato diplomová práce zkoumá a popisuje právní odvětví internetového práva a problémy spojené s uplatňováním jurisdikce na internetu. Dále se zabývá problematikou odpovědnosti při realizaci on-line vztahů a prezentuje rozdílné právní úpravy České republiky, USA a Francie v oblasti ochrany autorských práv na internetu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První kapitola se věnuje teoretickým a filozofickým východiskům pro vznik fenoménu internet, zatímco druhá se zaměřuje na praktické aspekty právní regulace on-line vztahů. Pomocí rozboru nejdůležitějších rozsudků z oblasti internetového práva jsou v této zde nastíněny tendence aplikace a interpretace souvisejících právních předpisů. Metodika psaní této diplomové práce spočívala ve shromáždění potřebných dat, jejich pečlivé analýze a hledání interpretačních a aplikačních východisek relativně mladého a dynamicky se rozvíjejícího oboru internetového práva. Cílem této diplomové práce bylo zodpovězení následujících otázek: a) Je potřeba prostředí internetu právně regulovat? Pokud ano, b) jakým směrem by se měla ubírat legislativní tvorba v oboru práva autorského na internetu? V průběhu výzkumu byly konfrontovány dva protichůdné přístupy. Na jedné straně utopické představy typické pro devadesátá léta,...
Bezpečnost práce a zacházení s chemikáliemi ve středoškolské laboratoři
Souček, Vlastimil ; Šmejkal, Petr (vedoucí práce) ; Teplý, Pavel (oponent)
Legislativa týkající se bezpečnosti práce ve středoškolské laboratoři se v ČR neustále mění, přičemž se tyto změny nedostávají ke středoškolským pedagogům. Tito pedagogové ani mnohdy nemusí vědět odkud které nařízení pochází což činí orientaci v nově vydávaných zákonech, vyhláškách a nařízeních vlády ještě těžší. Tato práce předkládá zákony, které se dotýkají problematiky středoškolských chemických laboratoří, vykládá je a kombinuje do přehledných informací o tom, co je zákony vyžadováno. Aby tato informace okamžitě nezastarala, je připojen k práci základ internetových stránek, které budou umístěny na webu www.studiumchemie.cz a které budou autorem práce aktualizovány. Tím budou mít pedagogové možnost snadno vyhledat znění relevantních zákonů a i jejich faktický důsledek. Dále práce shrnuje zásady první pomoci v chemické laboratoři, zejména při expozici nebezpečnými chemikáliemi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Internetové právo
Meissnerová, Anna ; Žikovská, Petra (vedoucí práce) ; Wünschová Pujmanová, Alexandra (oponent)
! 67! Internetové právo - Abstrakt diplomové práce Tato diplomová práce zkoumá a popisuje právní odvětví internetového práva a problémy spojené s uplatňováním jurisdikce na internetu. Dále se zabývá problematikou odpovědnosti při realizaci on-line vztahů a prezentuje rozdílné právní úpravy České republiky, USA a Francie v oblasti ochrany autorských práv na internetu. Práce je rozdělena do dvou tematických celků. První kapitola se věnuje teoretickým a filozofickým východiskům pro vznik fenoménu internet, zatímco druhá se zaměřuje na praktické aspekty právní regulace on-line vztahů. Pomocí rozboru nejdůležitějších rozsudků z oblasti internetového práva jsou v této zde nastíněny tendence aplikace a interpretace souvisejících právních předpisů. Metodika psaní této diplomové práce spočívala ve shromáždění potřebných dat, jejich pečlivé analýze a hledání interpretačních a aplikačních východisek relativně mladého a dynamicky se rozvíjejícího oboru internetového práva. Cílem této diplomové práce bylo zodpovězení následujících otázek: a) Je potřeba prostředí internetu právně regulovat? Pokud ano, b) jakým směrem by se měla ubírat legislativní tvorba v oboru práva autorského na internetu? V průběhu výzkumu byly konfrontovány dva protichůdné přístupy. Na jedné straně utopické představy typické pro devadesátá léta,...
Odborná kvalifikace učitelů základních škol Karlovarského kraje v návaznosti na zákon č. 563 / 2004 Sb. o pedagogických pracovnících
Mašek, Tomáš ; Koberová, Eva (vedoucí práce) ; Hrkalová, Jana (oponent)
Práce se zabývá analýzou kvalifikovanosti učitelů ZŠ Karlovarského kraje v kontextu zjištění o možnostech, potřebách a problémech VŠ studia nekvalifikovaných učitelů v kombinované formě. Hlavním cílem práce je stanovit prognózu míry naplnění podmínek uvedených zákonem č. 563/2004 Sb., v platném znění o předepsané odborné kvalifikaci učitelů ZŠ do konce roku 2014 s návrhy eliminace možných vývojových rizik. Na základě výsledků získaných analýzou kvalifikovanosti učitelů ZŠ, nabídky, podmínek a potřeb VŠ kombinovaného studia nekvalifikovaných učitelů formou dotazníkového šetření bylo možno formulovat předpověď míry kvalifikovanosti učitelů ZŠ Karlovarského kraje na úroveň 78,5 %. Z návrhů eliminace vývojových rizik je za klíčové možno považovat respektování potřeb nekvalifikovaných učitelů, intenzivní spolupráci s obcemi jako nejzastoupenějším zřizovatelem ZŠ na území kraje a zajištění účasti učitelů ZŠ v projektech operačního programu "Vzdělávání pro konkurenceschopnost" (OP VK) při otevření studií v oblasti pedagogických věd.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.